Jak prawidłowo podpisać sprawozdanie zarządu?

Ponieważ zbliża się okres składania sprawozdań do KRS-u to należy, w ramach różnych dokumentów wysyłanych do tego rejestru, złożyć też sprawozdanie zarządu, podpisane elektronicznie przez wszystkich członków zarządu.

Sprawozdanie może być podpisane elektronicznie za pomocą podpisu zaufanego albo też za pomocą kwalifikowanego podpisu elektronicznego.

Osoby, które skorzystały z możliwości podpisania sprawozdania zarządu za pomocą podpisu w ramach profilu zaufanego zauważyły, że nie jest możliwe wysłanie podpisanego sprawozdania zarządu ponieważ pojawia się następujący komunikat:

Okazuje się, że należy odpowiednio podpisać profilem zaufanym ten dokument.

Procedura prawidłowego podpisania sprawozdania zarządu jest następująca:

  1. trzeba otworzyć stronę https://moj.gov.pl/nforms/signer/upload?xFormsAppName=SIGNER;

2.            Po prawnej stronie tej strony jest informacja:

Format podpisywania:

Dokument .pdf podpiszesz w formacie PAdES

Jeśli chcesz podpisać .pdf w formacie XAdES – kliknij ten link.”

3.            należy kliknąć ten link i dopiero załadować załączone sprawozdanie zarządu,

4.            Pozostaje tylko podpisać ten dokument przez wszystkich członków zarządu i tak podpisane sprawozdanie przesłać do KRS.

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.